Kreowanie Globalnej Marki. Magia Harry’ego Pottera — Stephen Brown

przez | 3 lipca, 2020

Przeczytałem ostatnio kolejną książkę. W tym wpisie dzielę się informacjami, które w niej znalazłem oraz które wdrożyłem w swoim życiu. Staram się z każdej książki wdrażać minimum jedną rzecz.

Wdrożyłem:

  1. Spróbować zwracać większą uwagę na marketing podczas moich prac.

Notatki:

Strategia marketingowa (ATOZD):

  • A — autor — ciekawa historia autora.
  • T — treść — nowe, lecz jednak trochę znajome treści.
  • O — okładka — grafiki przykuwające uwagę.
  • Z — zainteresowanie — pokazywanie zainteresowania produktem, mechanizmy: odliczanie, tajemnice, wpadki, robienie hałasu, przekazywanie podpowiedzi o losach bohaterów. Pokazywanie statystyk i dużych liczb: dzisiaj kupiło już milion osób.
  • D — dostępność — można kupić produkt wszędzie, ale nie zawsze — ograniczone zasoby. Można zapisać się na listę oczekujących.

Kreując produkt, dobrze jest opowiadać o nim historię, dodawać trochę tajemnicy i sekretów oraz zaskakiwać odbiorcę.

Przykłady ciekawej formy literackiej w ulotkach reklamowych i ofertach pracy:

  • Wydaje Wam się, że chcielibyście pracować w dziale Kontaktów z Mugolami?
  • Czy masz w sobie to Coś, co jest potrzebne do Szkolenia Troli na Strażników?
  • Czujesz, że nie dotrzymujesz kroku rozwojowi współczesnej magii? Zdarza ci się usprawiedliwiać, że nie wyszło ci najprostsze zaklęcie? Wykpiono twoje bezskuteczne wymachiwanie różdżką? WMIGUROK to zupełnie nowy, szybki, łatwy i absolutnie niezawodny sposób na poznanie współczesnej magii. Setki czarownic i czarodziejów skorzystało z dobrodziejstw tej nowej metody!

12 etapów budowania struktury filmu:

  1. Zwykły świat.
  2. Zapowiedź przygód.
  3. Odmowa.
  4. Spotkanie z mentorem.
  5. Przekroczenie pierwszego progu.
  6. Próby, sojusze, wrogowie.
  7. Zbliżenie się do ukrytej jaskini.
  8. Ciężka próba.
  9. Nagroda.
  10. Droga do domu.
  11. Wskrzeszenie.
  12. Powrót z eliksirem.

Wszystkie posty związane z książkowymi wdrożeniami:

Źródła

Bestseller dnia w księgarni Złote Myśli

Obraz główny

Materiały

  • Kreowanie Globalnej Marki. Magia Harry’ego Pottera — Stephen Brown

Linki oznaczone (*) są linkami afiliacyjnymi. Jeżeli uważasz, że czerpiesz korzyści z mojej pracy, to kup coś korzystając z powyższego linku. Sprawi to, że dostanę prowizję z afiliacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *